Me

No User

You must log in to access your account.

Dope

Dope

Dope D.O.D. Ft. Onyx - Panic Room (Official Video)

Dope D.O.D. ft. Onyx - Panic Room. Taken from the album Da Roach - Out Now http://www.dopedod.com http://www.facebook.com/dopedoddopedod follow Dopedod on http://www.twitter.com/dopedod http://www.onyxdomain.com/ https://www.facebook.com/onyxdomain follow Onyx on https://twitter.com/TheOfficialONYX Edited by: Anton van der Linden: http://www.antonvanderlinden.com/ and Andres Fouché: http://www.andresfouche.com/ Filmed by: Anton van der Linden Andres Fouché Lauren Fages Niels Veneboer Lyrics: @Skits Vicious I turn ya scar tissue to a fresh cu / while me n Jay play good cop bad cop, slice ya tats off / and wear em like i was Buffalo Bill / I take a couple of pills and give a couple of suckaz the chillz / what the deal? box cutter and rubber gloves / gun fring it's nothing you rot in a rubber tub / some ruff uppercuts 2 da jaw sure 2 shut em up / and make em wonder what then fuck keeps me doin this / or why I keep breaking crewz rigs with sewer lids / i toss em like frisbeez vicious ain't new to this / ...see what i'm chweing iz a magic shroom / rappers lock themselves inside a panic room / good afternoon, we turn ya whole house to ground zero / i'm the slayer of the mayor, ghosttown's hometown hero / dope dod got em running with fear / now move back muthafuk's ... the onyx is here!!! @Fredro Starr I got Monsters in my head, unconscious almost dead / i hear voices putting all this nonsense in my head / it makes no sense, waking up with both hands covered in blood / got your favourite rapper chain covered in mud / as it hangs from the front of my truck, like an ornament / i collect trophies for rappers i tormented / i got em walking like zombies in this bitch / one show blow him out his abercrombie & fitch you give these niggaz an inch, they wanna take a mile / i put the 5th to ya face take that with a smile / i'm foul... yeah so fuck repercussions / black hoodie on liking like the grim reaper cousin @Chorus You need a panic room for this shit / why is that?/ cause when we in da house, all we wanna do iz rip shit / you cant mess with sickest / who are they? / Dope dod, and onyx, deadly mix kid @Dopey Rotten I crack skulls cause my life is dull / I sold my soul ain't got a life at all / Yeah I'm making the calls watch your empire fall / I won't move aside my mindstate's like fuck it all / No need to panic / ya'll the world is my basketball / I'm not gonna pass at all give me what I'm asking for / Underground ambassador our army's coming after ya / You're living in the past and ya not a time traveller / Damage ya cut you in half like a paprika / Used to be in front but you didn't have the stamina / To keep it up now you starving like it's Africa / Now witness the massacre to death ill be bashing ya / Ya wife I be banging as you watch you couldn't handle her / Now take ya last breath and watch me strangle her / Evil right her yeah its more than pure / Keep killing till my heart stops that's the cure @Jay Reaper crack a heineken / its time to strike the mic again / seasons switch / cycles end / we blowin' up like hydrogen / now ima tell you that ya hype will end i'll grab the mighty pen / this god is vigirous i'll smite ya men / ya niggas need to step it up and all / im fuckin bustin balls / with flows bolder than a buffalo / see no cuffs can hold this nigga cause i rock and roll / and when i reach my toll i explode like Mark Ruffalo / thats why im actin kinda cynical ya'll niggas like to make shit / i make gold and chrome minerals / pitiful / nevertheless im a killer cold / bad to the bone thats why im livin' by the sinners code / yeah you stepped into the dark abyss / we're narcissist got a taste for bloody carcasses / the problem is ya'll niggas aint fuckin' with heated beats / the real chiefs or these evil streets @Chorus You need a panic room for this shit / why is that?/ cause when we in da house, all we wanna do iz rip shit / you cant mess with sickest / who are they? / Dope dod, and onyx, deadly mix kid @Sticky Fingaz I take you to a place that I don't like to go / I got that rifle flow cause killing niggaz is like riding a bicycle / and how to break a neck is something that you can't forget / it's Sticky Fingaz... but you can call me face of death / nigga i won't battle rap you i just eat ya adam's apple / take you to the tabernacle, drag you through the street in shackles / I come inside yo house, nigga hide inside the walls / ... I sniff em out until I find em all... / my voice sounds like my stomach growling / grimey nigga what I won't do for a 100,000 / this nigga something bout him, something wrong guns arouse him / always got the huns around him / hip hop is fucked without!!!...

Videos

Dope - Bitch

Title: Bitch Album: Group Therapy Artist: Dope.

Dope - You Spin Me Round

Video "V for Vendetta" Played to "You Spin Me Round" by Dope Buy the song: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw_0_8?url=search-alias%3Daps&field-keywords=dop...

Lady Gaga Dope The Late Show with David Letterman

April 2, 2014 Yaş Gaga Lady Gaga Dope Artpop David Letterman. Lady Gaga dope live on late night with david letterman Reaction Twitter : Facebook : Website : ...

Dope - Group Therapy (Full Album)

1 Falling Away 00:00 2 Bitch 02:50 3 I Am 05:56 4 Motivation 09:02 5 Sing 11:55 6 Now Is The Time 15:00 7 Paranoia 17:50 8 Bring It On 20:30 9 Another Day Go...

Lady Gaga "Dope" LIVE Roseland Ballroom - New York 3/30/14

https://twitter.com/ChristianSaad 3/30/14 Lady Gaga live at Roseland Ballroom in New York, NY. Videos are available in HD 1080. More videos from this show at...

Dope - Burn

the video for burn from Group therapy cd.

Dope - I'm Back

http://www.youtube.com/watch?v=jexuH2R355w.

Dope - Debonaire

Music video by Dope performing Debonaire. (C) 1999 SONY BMG MUSIC ENTERTAINMENT.

ASAP Ferg - Dope Lord [CDQ]

ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASAP Ferg - Dope Lord ASA...